دولي

مقتل جندي من جيش الاحتلال وإصابة 17 في تفجير عبوات ناسفة بجنين- (فيديوهات)

أعلن جيش الاحتلال اليوم الخميس، مقتل جندي واصابة 17 آخرين بتفجير عبوات ناسفة تعرضت لها مصفحة النمر خلال اقتحام مدينة ومخيم جنين مساء أمس.

وكانت اقتحمت قوات الاحتلال جنين ودارت اشتباكات، اعتقلت خلالها 8 فلسطينيين من جنين بينهم القيادي في حركة فتح جمال حويل، وجمال الزبيدي وعبد الزبيدي.

وعقب الحدث، بدأت مجموعات للمستوطنين بالتحريض على جنين ومخيمها، لشن الحرب عليها بعبارات منها: “جنين طلبت الحرب وإسرائيل ستلبي الطلب بقوة، جنين غزة الجديدة”.

المصدر القدس العربي

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

‫898 تعليقات

  1. Reading this gave me a small sense of progress on a topic I have been slowly working through, and a stop at kraftkale added another step forward, learning happens in small increments across many sources and finding sources that consistently contribute is the actual practical value of careful curation in an information rich world.

  2. Felt a small spark of recognition when the post named something I had been struggling to articulate, and a look at acornharbortradegallery produced more such moments, the rare service of giving readers language for fuzzy intuitions is one of the higher values that good writing can provide and this site offered several today instances.

  3. Reading this slowly because the writing rewards a slower pace, and a stop at gribump did the same, the pace at which I read content is something I now use as a quality signal and writing that earns a slower pace earns my attention as a reader looking for substance these days.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى